Bancuri tari cu blonde

10 ianuarie 2010 Admin
Niste bancuri tari cu blonde numai pentru voi !

O blonda suna la politie:
"Alo, mi-au spart masina, mi-au furat tot...volanul, pedalele si schimbatorul de viteze, tot!!!"
Peste 5 minute, isi da cu palma peste frunte si suna iar la politie:
"Alo, va rog frumos sa ma scuzati, m-am urcat in spate!


O blonda se tot invartea in jurul unui felinar cam de multicel...Un politai o vede si se hotaraste sa o intrebe ce i s-a intamplat de-i asa nelinistita....
-Nimic draga ...Imi caut cheile...!
Politaiul galant se ofera sa o ajute dar dupa cateva ore de scormonit prin tarana o intreaba simai nedumerit...
- Domnisoara sunteti sigura ca langa acest stalp ati pierdut cheile...?
- A...nu..! Le-am pierdut cu doi stalpi mai in spate dar....aici era lumina...


Intrebare:
- Ce spun picioarele unei blonde, cand ajung acasa?
Raspuns:
- In sfarsit, impreuna!

0 comentarii: Bancuri tari cu blonde

Trimiteți un comentariu